A MÁRKAÉRTÉK SZÁMVITELI KEZELÉSE, MÉRÉSE ÉS SÚLYA

Tanulmányában a szerző a márkaérték súlyát, a márkázási tevékenység fontosságát, számviteli kezelését és mérési módszereit hat közismert világmárka – a Coca-Cola, a McDonald’s, a Louis Vuitton, a Gucci, az Apple és az SAP – elemzésén keresztül mutatja be, valamint ismerteti négy intézet – a Brand Finance, az Interbrand, a Kantar BrandZ és a European Brand Institute – témával kapcsolatos modelljét.

Ez a modul a SZAKma újság előfizetői részére érhető el. A tartalom megtekintéséhez be kell jelentkeznie. 

Amennyiben Ön már megkapta a regisztrációhoz szükséges email-t, és a kapott link segítségével belépett oldalunkra, abban az esetben a ’Bejelentkezés’ gombra kattintva beléphet rendszerünkbe.

Amennyiben előfizetőnk, de még nem kapott linket, kérjük, keresse kiadónkat az info@szak-ma.hu email címen, vagy a 1) 919 10 50-es telefonszámon.

Abban az esetben, hogyha Ön nem előfizetőnk, kérjük, fizessen elő folyóiratunkra, és ezt követően a kiadótól kapott link aktiválásával automatikusan regisztrációt nyer, és a ’Bejelentkezés’ gombra kattintva hozzáférhet a kívánt tartalmakhoz/szolgáltatásokhoz.