KÉNYELMESEBB ÉS GYORSABB ÜGYINTÉZÉS A KÖNYVELŐK ÉS ADÓS SZAKEMBEREK NYILVÁNTARTÁSI ÜGYEIBEN

Az elmúlt évben több informatikai fejlesztés zajlott a Pénzügyminisztériumban, amelyeknek célja az ügyintézés egyszerűbbé és gyorsabbá tétele, a papíralapú ügyintézés helyett a digitális megoldások bevezetése. Az újítások több, nyilvántartással kapcsolatos hatósági eljárást érintenek, így a jövő évtől a könyvelők, belső ellenőrök, adótanácsadók, adószakértők, okleveles adószakértők, vámtanácsadók és vámügyintézők hatósági ügyeiben az ügyfelek számára kényelmesebbé és gyorsabbá válik az ügyintézés.

Ez a modul a SZAKma újság előfizetői részére érhető el. A tartalom megtekintéséhez be kell jelentkeznie. 

Amennyiben Ön már megkapta a regisztrációhoz szükséges email-t, és a kapott link segítségével belépett oldalunkra, abban az esetben a ’Bejelentkezés’ gombra kattintva beléphet rendszerünkbe.

Amennyiben előfizetőnk, de még nem kapott linket, kérjük, keresse kiadónkat az info@szak-ma.hu email címen, vagy a 1) 919 10 50-es telefonszámon.

Abban az esetben, hogyha Ön nem előfizetőnk, kérjük, fizessen elő folyóiratunkra, és ezt követően a kiadótól kapott link aktiválásával automatikusan regisztrációt nyer, és a ’Bejelentkezés’ gombra kattintva hozzáférhet a kívánt tartalmakhoz/szolgáltatásokhoz.