A fogyasztási szokások átalakulóban vannak, a fogyasztók vásárlásaik jelentős részét már nem hagyományos üzletekben, hanem az interneten keresztül intézik. Ez a tendencia hazánkban is megfigyelhető: 2010 és 2023 között az uniós tagállamok közül Magyarország a harmadik helyet foglalta el (Észtország és Litvánia után) az online vásárlások terén elért növekedés tekintetében. [1] Hazánkban 2023. I-III. negyedévében a nem élelmiszer-kiskereskedelemben a csomagküldő és internetes kiskereskedelem volumene 6,3 százalékkal haladta meg az előző év azonos időszakát [2].
Ez a modul a SZAKma újság előfizetői részére érhető el. A tartalom megtekintéséhez be kell jelentkeznie.
Amennyiben Ön már megkapta a regisztrációhoz szükséges email-t, és a kapott link segítségével belépett oldalunkra, abban az esetben a ’Bejelentkezés’ gombra kattintva beléphet rendszerünkbe.
Amennyiben előfizetőnk, de még nem kapott linket, kérjük, keresse kiadónkat az info@szak-ma.hu email címen, vagy a 1) 919 10 50-es telefonszámon.
Abban az esetben, hogyha Ön nem előfizetőnk, kérjük, fizessen elő folyóiratunkra, és ezt követően a kiadótól kapott link aktiválásával automatikusan regisztrációt nyer, és a ’Bejelentkezés’ gombra kattintva hozzáférhet a kívánt tartalmakhoz/szolgáltatásokhoz.